Ben je het spoor kwijt?
Weet jij wat de belangrijkste factor of fout is waarom mensen falen in marketing en niet de gewenste resultaten uit hun inspanningen halen?
Omdat ze simpelweg helemaal geen overzicht hebben of het overzicht kwijt zijn!
Kort:
Te veel complexiteit, te veel tools, te veel ‘ruis’ in de markt.
Veel “blah” en niets erachter.
Mensen weten niet waar ze momenteel staan, wat de volgende, beste stap zou zijn en zien door de bomen het bos niet meer...
Soms voelt het alsof je vastzit in een enorm labyrint en niet weet waar je heen moet... Ken je dat?
Het is niet omdat er een gebrek is aan kennis, vaardigheden of ambitie. Integendeel.
Maar zonder overzicht, structuur en een echt plan blijf je maar rondjes draaien.
Voor het merendeel van mijn klanten was €10.000 per maand het eerste grote doel.
Maar je hebt niet veel marketing nodig, geen advertenties, geen complexe processen.
In plaats van zich te concentreren op waar ze goed in zijn en waar ze de meeste toegevoegde waarde voor hun klanten kunnen genereren, storten ze zich in eindeloze ‘marketinghorror’.
Je wilt duizend dingen implementeren, hebt gehoord van tientallen strategieën en hebt natuurlijk nog steeds de juiste tools nodig.
En zo op een doodlopende weg belanden.
Een doodlopende weg van dezelfde aanbiedingen die schreeuwen: "KOOP MIJN STUFF"!
Maar er is een andere manier.
Concentreer u op waar u mensen kunt helpen, waar u waarde kunt toevoegen en hoe u een belangrijke, positieve verandering in hun leven kunt bewerkstelligen.
Niet als goddelijke goeroe of levenloze avatar, maar van persoon tot persoon en met jouw authentieke capaciteiten.
Omdat onze wereld weer meer individualiteit en echte oplossingen nodig heeft, in plaats van dezelfde marketinghype!
Als je hierop je toekomst bouwt, ben jij een van de winnaars.
Reactie plaatsen
Reacties