OPLOSSEN VS VERKOPEN

Gepubliceerd op 13 oktober 2024 om 15:50

Eerlijk gezegd, als je wilt weten hoe je moet verkopen, is dit de deal:

 

1. Begrijp uw klant. Je verkoopt niet, je HELPT. Ontdek wat ze echt nodig hebben. Stel vragen, luister – luister goed – en vind het probleem dat JIJ voor hen kunt oplossen. Empathie wint ALTIJD.

 

2. Voordelen > Kenmerken. Niemand geeft om al die technische zaken. Het gaat erom hoe het hun leven verandert. Laat ze het echte voordeel zien. Hoe zal dit ding hun leven gemakkelijker, minder stressvol of beter maken? Verkoop DIT.

 

3. Vertrouwen is ALLES. Mensen kopen van mensen die ze vertrouwen, punt uit. Wees reëel, wees eerlijk, bouw een relatie op. Lever WAARDE, niet blah. Fake kun je van kilometers afstand ruiken.

 

En onthoud: je ‘verkoopt’ niet. Het gaat om OPLOSSINGEN. Op het moment dat je stopt met duwen en begint te helpen, verandert het hele spel.Laten we gaan!

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.